I will be kissing under the mistletoe, with you, with you



Idag var jag förbi stan en snabbis, fick med mig en julklapp hem och även caramel sirap. Jag gillar inte kaffe, men älskar te och steamers, alltså varm mjölk smaksatt med någon sirap. Chaisirap har jag haft hemma länge, men idag gick jag förbi EH och köpte caramelsirap! Goooottt. Jag fick en mjölkskummare från OBH nordica från min mami i födelsedagspresent så den är suuuper att använda för att värma och skumma mjölk till mina steamers! Ett tips bara :)

Men tyvärr är detta inte så nyttigt, så jag dricker det inte ofta.. Men något man kan unna sig då och då i alla fall, istället för att köpa det dyrt på cafeér!

Nu ska jag fortsätta kolla på film här med pojkvännen, vi tänkte se Grinchen nu. Han har aldrig sett den innan, omg?! Det är ju en julfilm man måste ha sett, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0