Yeah, something about, baby you and I

Detoxen idag har gått bra. Har ätit ganska så regelbundet och har inte ätit något på den här listan.

Detox schema dag 1


Frukost: Hemmagjort fröknäckebröd med avocado och tomat + naturell soygurt med banan och färska jordgubbar.

Lunch: Grekisk sallad med tomat, gurka, fetaost, svarta oliver, röd lök, peppar, oregano, olivolja.

Middag: Tomatsoppa med gul lök och basilika + hemmagjort fröknäckebröd med avocado och tomat.

Kvällsmål: En skål med jordgubbar, några naturella cashewnötter + massa koppar med te (grönt te med citron + vitt te med mandarin + vitt te med hallon).

Känns dock som att jag har ätit för lite mat idag, tanken med den här detoxen är inte att jag ska gå ner i vikt, utan att den ska rensa min kropp. Imorgon ska jag försöka få ihop det bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0