I want to share all my love with you

Läser lite i detox boken jag lånade, och funderar på hur jag ska äta när jag väl ska detoxa. I den här boken står det att man ska undvika:

- Svart te

- Kaffe
- Processerad mat
- Härdade fetter
- Alkohol
- Salt
- Socker
- Komjölksprodukter
- Vete
- Nötkött
- Fläskkött
- Smör
- Viltkött
- Lammkött
- Kyckling
- Fisk
- Skaldjur
- Ägg
- Havre
- Råg
- Dinkel
- Korn


Vissa saker känns självklara och lätta att klara sig utan, andra gör mig fundersam om jag verkligen vill skippa. Men ska försöka så gott jag kan med att undvika det som står här ovanför när jag väl börjar :)

Frukost tycker jag är lättast att planera ut hur jag ska äta, men lunchen och middagen blir svårare. Jag är så van vid att äta fisk, skaldjur och kyckling, men ska försöka hitta någon bra proteinkälla som ersätter dem under ett par dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0