And when you smile, the whole world stops and stares for a while

Detox dag 3.

Frukost: Naturell soygurt med kiwi. Vattenmelon. Grönt te med citron.

Lunch: Omelett med fetaost och babyspenat. Vatten.

Mellanmål: Macadamianötter och grönt chai te.

Middag: Sallad med tonfisk, majs, gurka, tomat, babyspenat, romansallad, olivolja, vitlök, citronpeppar och citronsaft. Vatten.

Kvällsmål: Massa koppar med grönt och vitt te :)

Imorgon kommer jag inte äta lika strikt. Kommer ta tillbaka min gröt som jag äter till frukost och mina rågbröd, då jag känner att jag fungerar bäst när jag får i mig en sån frukost. Kommer dock försöka hålla mig borta från komjölksprodukter ett tag till och sedan självklart socker, salt, alkohol, svart te, kaffe, mättat fett, köttprodukter och vitt ris/potatis/pasta. Det här med detox är ju väldigt individuellt och vissa kan hålla en jättestrikt detox länge, men jag känner inte att min kropp är så pass full med gifter att jag behöver göra det under en längre tid. Ett par dagar då och då gör bara att jag mår bättre tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0