Whatever words I say, I will always love you

Detox dag 2

Frukost: Naturell soygurt med färska jordgubbar, banan och kiwi. Vattenmelon. Ett stort glas med vatten.

Mellanmål: En banan.

Lunch: Sallad på halloumi med sesamfrön stekt i olivolja, tomater, gurka, babyspenat, röd lök, romansallad, peppar, vitlökspulver och olivolja. Ett glas med vatten.

Mellanmål: Grönt chai te.

Middag: Rågbröd med makrill i tomatsås och en stor kopp grönt te. En alldeles för liten middag, men var inte hungrig + att jag inte hade lust att laga mat vilket resulterade i mat som jag egentligen inte ska äta nu. Fast rågbröd och makrill är ju nyttigt annars, men det ville jag undvika under min detox.

Kvällsmål: Cashewnötter, några jordgubbar och vitt te med mandarin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0