You smile, I smile


Gillar Victorias jumpsuit. Provade den idag på Bikbok, den satt bra men blev inget köp, för jag måste spara pengar till shoppingen i Polen! Det är ju så mycket roligare att shoppa utomlands än här hemma..

Den här fyndade jag på ginatricots rea för 99 kr i somras! Kap!

Åhh, sitter just nu och väntar på att en kebabpizza ska komma hem till mig. Pojkvännen fick bestämma mat idag också ;) Känns inte så bra att svulla i en kebabpizza efter att jag äntligen tränat idag, men hur ofta äter jag pizza egentligen?

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: sis

haha ganska ofta på sistone...?

2010-09-28 @ 23:51:10
Postat av: Jessie

Nejdå ;) hihi

2010-09-29 @ 21:34:46
URL: http://jessicalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0