You let me in to your life unaware that there was magic and fire in the night




Nu när jag har börjat universitetet ingår det ju ingen lunch i skolan längre, så då gör jag en matlåda varje gång. Det lättaste att ta med är en sallad och tänkte tipsa om tre nyttiga sallader jag har ätit senaste veckan.

Sallad # 1: Tonfisk med gurka, tomat, rödlök, isbergssallad, majs, stora vita bönor.
Sallad # 2: Kassler med gurka, tomat, rödlök, salladslök, isbergssallad, majs, stora vita bönor.
Sallad # 3: Räkor med gurka, plommontomater, isbergssallad, majs, rödlök, avocado och pasta.

Kommer försöka variera mig ganska mycket, så fler tips på olika sallader kommer att dyka upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0