You are the only one who makes me happy when I'm sad



Hatar segheten som kommer efter att man har ätit en pizza. Skitgott ja. Men inte nyttigt för kroppen nånstans!

Har dock en bit kvar till lunch idag.. Haha.

Så vad händer idag då? Vaknade, och mådde inte så bra. Hostan sitter kvar och jag drog iväg till doktorn. 300 kr fattigare, men förhoppningsvis blir jag 300 kr friskare nu! Köpt en hostmedicin som jag vet brukar hjälpa!

Nu blir det tentaplugg hela dagen. Fysiologi! Ni vet väl att fysiologi handlar om "läran om livet". Fysiologi används för att förklara hur levande organismer fungerar. Och jag måste veta rätt mycket om kroppen för att klara tentan.. Men hoppas på det bästa!

Ingen övningskörning som planerat idag, men blir teorikurs på körskolan ikväll.

Svårt att hinna med allting asså! Önskar dygnet var längre.. Längtar verkligen till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0