This is the story bout me and you, and everything that we been through

Då var det nästan över då. Pluggat så mycket jag kan inför tentan idag, men det är nog världens sämsta idé att få in någon information i huvet precis dagen innan. Men imorgon gäller det.

Men nu till det jag har längtat till hela veckan. Att dra ifrån huvudstaden! Först blir det som sagt en tripp till Uppsala, men därifrån åker jag direkt till min kära vän Paola i Norrköping. Hon fyller äntligen 18, så det ska firas!

Nu ska jag packa väskan och fixa sånt som behöver fixas och sedan är det sängen! Väckarklockan ställer jag på 04.30 imorgon. Öhh.. hur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0