But in the end, it doesn't even matter



Leopardtischa: Från butiken "INNA" i Polen.

Åhh tiden räcker inte till längre. Var borta hela dagen idag, och nu slösar jag bort kvällen framför Ullared (!?), och framför datorn. Vad hände med att göra något vettigt av kvällen? Men det blir väl såhär när man har pluggat hela dagen och pendlat fram och tillbaka. Behöver få mina krafter tillbaka! Måste bli fullt frisk, så jag kan springa till taekwondopassen och gymmet igen. Tror verkligen jag behöver det!!

Men okej, ikväll tänker jag faktiskt bara slappa. Nostalgitripp med Linkin park från högtalarna, ett glas c-vitamin och dåliga tv-program på tv. Imorgon blir det nya och nyttiga tag! Btw, undrar fortfarande när hösten bestämde sig för att komma? Hänger inte riktigt med.. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0