Tonight I will be missing you

Fått i mig lite mat och tagit en välbehövd dusch efter en hemsk dag. Just nu har jag ingen lust att åka utomlands på ett bra tag ska ni veta!

Jag orkar inte dra hela historien men flyget blev sammanlagt 6 timmar försenat och då ingick det ingen bra information, en bussresa till en annan flygplats och massa massa väntan. Inga mer ryainair flygningar på ett bra tag. Gaaah.

Men jag är i alla fall hemma nu. Ska packa upp väskan och bara ta det lugnt ett tag.

Imorgon blir det ingen sovmorgon inte, ska upp tidigt och åka till Uppsala för ett seminarium. Orkar inte.


Återkommer senare med lite positiva inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0