Love makes you stupid


Bild härifrån.

Har precis hoppat ut från en varm och lång dusch, kört lite minispa såhär på fredagskvällen! Ska fortsätta hela kvällen hade jag tänkt, ska måla naglarna, smörja in mig med min chokladlotion, slappna av på spikmattan och sist men inte minst catch up med mamma med ett glas vitt vin.

Har varit en jobbig dag rent ut sagt. Vaknar till att det öser snö utanför fönstret och temperaturen stod på 0-gradigt. Inte direkt sugen på att åka till Uppsala, men åkte dit, fick tentan överstökad och det kändes bra! Woho. Hoppas på att den rättas fort.

Nu är det i alla fall helg. Imorgon har jag planerat in en mysig kväll med pojkvännen, men på dagen blir det nog plugg igen ska ni veta. Så jäkla tufft nu, men har en tenta till om 2 veckor..

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll! Jag ska sätta på massa skön musik (ska tipsa om några bra låtar senare!), och fortsätta min spakväll nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0