Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du I mitt hjärta


Emilie och jag i somras. Ingen som riktigt förstår hur mycket jag saknar den här tjejen! Hon lever just nu i Thailand, sedan ca 3 månader tillbaka. Hon verkar inte ha några planer på att komma tillbaka på ett bra tag vet jag också.. Men jag ska försöka att åka dit nästa år nångång för att besöka henne. :) Men det är så svårt att vara borta från sin bästa vän så länge!

Idag har jag övningskört och pluggat inför ett seminarium jag har nästa vecka om "Kosten igår och idag". Imorgon ska jag också övningsköra och sedan jobba på ett nytt jobb! Ohlala. Nervös är vad jag är. Men förhoppningsvis går det bra.

Polen i helgen sedan då. Busy woman. Nästa vecka hoppas jag blir lugnare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0