I'm your angel


Vad tycker ni om min nuvarande färg på naglarna? Lysande ljusröd. Jag tycker det är snyggt med starka och konstiga färger på naglarna, och hatar att vara utan nagellack bara om det är för en dag, haha.

Hade en tuff dag idag. Det är så himla mycket att lära sig på så kort tid. Hänger inte riktigt med, gaah.

Vad sägs som att kolla senaste Grey's anatomy avsnittet, snaska i sig lite chokladrussin och njuta av ett glas cola för att avsluta den här dagen? Imorgon har jag 3 h föreläsning från tidigt på morgonen, så det gäller att lägga sig i tid. Fattar inte att jag som är nattuggla har börjat gå upp kl 5 på morgonen, helt frivilligt. Somethings really wrong. Haha. Nee, men pluggandet på universitetet är för en gångs skull riktigt intressant och givande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0