We simply fit together like a piece of apple pie, I will be vanilla ice cream and I'll sing you lullabies

Åhh, va irriterande. Har mått dåligt sen jag vaknade igår, inte kul att ha känslig mage hörni! Jag som hade planer både igår och idag som jag måste ställa in. Det som jag såg fram emot som mest, min efterlängtade taekwondoträning tror jag jag måste skippa idag om jag inte blir bättre om ett par timmar. Förutom att min mage gör ont som in i .. så mår jag bra! För imorgon är det party och i helgen är det jobb vilket är bra!


Med ett leende på läpparna blir allt så mycket bättre, även om jag inte är såhär glad nu! (bild från Aug/Sep 09)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0