If we took a holiday, took some time to celebrate, just one day out of life, it would be, it would be so nice


Såhär såg jag ut i lördaskväll! Blev en utekväll med bästa vän på vårat stammiställe? Haha. Hade i alla fall en rolig kväll :) Min helg var överlag riktigt bra.

Men nu är det en ny vecka! 3 dagar kvar tills Tunisien, woho!

Har börjat fixa lite saker till resan redan, de viktigaste sakerna är köpta, resväskan står framme och ska börja packas snart, har fixat pedikyr men har ännu inte hunnit med manikyr. Måste hinna träffa några vänner innan jag reser, och sedan ska jag övningsköra också! Får se vad jag hittar på just idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0