Låt mig bara bara älska dig






Har inte hunnit uppdatera mycket alls, datorn har varit på lagning och har inte har haft annat för mig helt enkelt. I lördas var jag på poolparty med massa underbara vänner! Kul!

Igår var jag borta på grillning (med massa gott kött, färskpotatis, majskolvar mums!), och sedan satt man ju bänkad framför vm-finalen på kvällen! Ett av mina favoritlag vann, Spaaanien!

Idag på kvällen var jag och badade med Namtal, men hon var badkruka och ville inte bada haha. Men jag doppade mig en stund och sedan tog vi en promenad i solen som har värmt som tusan senaste dagarna. Gilla!

Jaja, imorgon hoppas jag också på bra väder, för då ska jag sola hela dagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0