I don't want to walk this earth, if I gotta do it solo


Äntligen har jag köpt gymkort! Blev på friskis och svettis, dock köpte jag bara för gymmet, ska inte köra deras olika pass där. Tränar ju taekwondo på sidan, så det räcker gott och väl. Dock har jag inte tränat taekwondo på ett tag nu heller, men nästa vecka ska jag nog iväg på det. Taggad!

Idag sprang jag 25 min på löpbandet, och körde sedan olika benövningar, utfall för rumpan, och även massa situps och armhävningar. Ska iväg till gymmet imorgon också, och sen hinner jag inte mer den här veckan..

Nu väntar jag på att pojkvännen ska komma hem från jobbet, myskväll!

Kommentarer
Postat av: Marielle

fin tjej :)

2010-07-23 @ 21:40:52
URL: http://mariellekarusell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0