Who are you to make me feel so good?


Snyggt!

Idag: Haft min första föreläsninguniversitetet. Introduktion om hur den här kursen kommer se ut. Kemi/Fysiologi börjar kursen med. Ska bli intressant! Kemi är kanske inte min starka sida, men ska klara det ändå!

Kom hem vid 19, utsvulten och det väntade polska piroger hemma. Gott gott gott. Precis kikat klart på ståuppkomik med Soran Ismail på tv, sjukt kul! Och nu måste jag sova..

Imorgon:
Börjar klockan 8, och det innebär att jag måste upp klockan 5 (?!) imorgon. Nästan så att jag inte vågar sova inatt, för jag vet inte hur jag ska vakna..

Har en lektion och sedan rundtur i skolan. Hittade btw till skolans cafeteria idag. De säljer chailatte! I'm in heaven.

Känns i alla fall som om det här kommer bli en bra höst.. Men det återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0