You are what you eat

Om man kollar i mitt frukostarkiv under 2011, så ser man direkt vilka mina favoritlivsmedel är.
Avocado + keso.
Avocado + keso + tomat.
Keso + skinka.
Skinka + avocado.
Avocado + ägg.
Kallrökt lax + keso.
Kallrökt lax + philadelhia.
Makrill i tomatsås + keso.

Nyttiga livsmedel, men jag känner att det är dags att ändra på mina frukostar lite. Jag har en hel del idéer, så stay tuned för lite roligare inspiration än mina gamla vanliga favoriter!

Btw, vilka är era frukostfavoriter? :)

Kommentarer
Postat av: karin

Ser att du gillar keso och avokado. Keso är supergott på mackan :) Makrill i tomatsås på knäckebröd är en favvo annars :) Och leverpastej + gurka. Eller mjukost + tomat + örtsalt :) Annars äter jag gärna gröt på morgonen :) Eller fil med all bran och kanel och hackat äpple :)

2012-02-23 @ 16:21:53
URL: http://raindance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0