Live is about one choice: Give up or get up



Hallå! Är ju fortfarande ledig, i alla fall tills på måndag så passar på att bara slappa och mysa med pojkvännen och träffa vänner just nu. Har inte tränat ett enda pass än detta år, men det kommer bli en hel del så småningom. Så känner att jag får ta det lite lugnt just nu :) I alla fall, till frukost idag åt jag syrrans hemmabakta surdegsbröd med russin och nötter (sjukt gott!) med mosad avocado och keso mini (äter båda kesosorterna, men mini är mer krämig vilket jag gillar och föredrar!)

Nu ska jag fortsätta hjälpa pojkvännen med middagen här hemma, blir lax idag, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0