If you have the will to win, you have achieved half your success; if you don't, you have achieved half your failure


Det känns att jag har utvecklas en hel del inom taekwondon på senaste tiden. Idag körde jag och Laila en timmes sparringpass och den här gången var båda taggade och körde riktigt hårt. Det gick väldigt bra i början, jag var fokuserad och satte riktigt bra träffar, både på väst och på huvudet. Blev dock riktigt slut sista matchen vi körde, men det gäller att koppla bort tröttheten och bara fortsätta köra. Det är när man klarar att ta sig över barriärerna som man blir riktigt bra. Det gäller att aldrig ge upp, hur jobbigt det än är.

Har precis ätit ett kvällsmål efter träningen och ska bara ta det lugnt ikväll, ska fixa mig en kopp chailatte och seden titta på någon bra film. Imorgon jobbar jag, så nu är jag redo att bara slappna av, så jag orkar med morgondagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0