Motivation. Inspiration. Determination.


Mmm.. chocolate chip cookies. Jag har varit så sjukt sugen på de här kakorna länge nu, och med mitt sjuka sötsug den här veckan kunde jag inte stå emot att baka dem idag :) Nyttiga? Nej, men sjuukt goda. Åt en och det räcker gott och väl! Hehe.

Idag fortsatte vi som sagt med handstående övningar i skolan, men idag gick det inte lika bra.. Jag vaknade med sån sjuk träningsvärk i hela kroppen idag efter passen i skolan den här veckan och sedan taekwondoträningen igår. Kroppen jobbar hårt nu! Träningsvärk betyder ju som sagt inte att man är otränad, utan att man använder andra muskler än man är van vid. Och det har jag verkligen gjort den här veckan. Tur att man har en snäll pojkvän som ställer upp och ger massage. Hihi.

Imorgon är jag ledig! Något jag verkligen behöver :)) Så nu ska jag titta på senaste avsnittet av Two and a half men med pojkvännen och sedan sova och vila ut ordentligt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0