You've left me speechless


Dagens middag. Panerad pangasius filé med hemmagjord potatismos med gullök och till det broccoli.

Just nu sitter jag och tittar på Lady Gagas Monster Ball show från Madison Square Garden som går på tv. Jag såg exakt samma show för ett år sedan här i Stockholm, men den konserten var grym så den kan ses igen :)

Samtidigt planerar jag inför taekwondopasset jag ska hålla imorgon, min tränare åker på semester och la ansvaret på mig imorgon, men det ska bli kul :) Idag höll jag ju tillsammans med honom ett barnpass, men imorgon ska jag hålla själv för nybörjare/avancerade. Men det är lättare för jag vet vad de kan och så. Hehe.

Nu blir det en kopp te och sedan ska jag fortsätta planera ut roliga övningar till imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0