Kick-ass!


Såhär såg jag ut ikväll på taekwondopasset. Egentligen ska vi ju träna i taekwondodräkt, men det blir så himla varmt i lokalen under våren/sommaren så då får vi köra såhär ibland också :) Mina träningskläder kommer från Stadium, från märket SOC. Jättesköna tights och rosa t-shirt, både plaggen är såna där som "andas".

Taekwondopasset idag gick bra, och det känns skönt att vara igång igen. Senaste två åren har varit så röriga, och jag har inte alls tränat regelbundet. Men det blir bara så ibland. Nu kör jag i alla fall på hårt igen, och mitt mål i år är att tävla i svenska cuperna som kommer i höst och i SM. Första tävlingen är i september, så tills dess ska jag träna hårt. Jag mår så himla bra av att träna det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0