I hate sleeping alone


Kvällen har spenderats framför datorn med en stor kopp mandarin/orange green tea i jakt på resor utomlands med pojkvännen i sommar. Vi ska passa på att åka iväg en vecka nånstans i Europa, jag vill till Grekland och har för tillfället siktet inställt på Santorini eller Kefalonia. Jag vill äta kalamari och njuta av grekisk miljö, var bara tre-fyra år gammal sist jag var i Grekland, så då hade man bara siktet inställd på massa bus :) hehe.

Jaja, nu ska jag slänga mig i sängs. Imorgon har jag hela dagen planerad, inget jobb i alla fall, som idag, utan det blir en ledig dag med saker som jag själv njuter av :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0