You and me


Någon mer än jag som älskar löskokta ägg?! Kom nyss hem efter att ha haft en helvetes morgon.. Men nu är jag äntligen hemma och käkar lunch i form av löskokta ägg och kassler. Inte världens bästa lunch, men ibland är man inte sugen på så mycket. Och ägg tycker jag mättar bra :)

Tillbaka till helvetes morgonen. Självklart har det med trafiken att göra. Var tvungen att åka värsta omvägen och det tog mig 3 h att ta mig till tentan imorse. Som jag dessutom blev sen till. Dagen blev inte bättre av att tentan var mycket svårare än jag trott. Jag har ju som sagt tagit ett uppehåll från Kostvetarprogrammet just nu, och tror faktiskt inte jag kommer att fortsätta. Det funkar inte att pendla till Uppsala för mig, och jag vill verkligen inte flytta dit heller. Ska det verkligen vara så svårt att hitta ett program i Stockholm?! Jaja. Nu ska jag bara ta det lugnt och äta lunch och kolla på top model cycle 15. Ska även försöka bli på lite bättre humör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0