No one wants to be alone

Kul att starta året med att vara sjuk. Kände igår att jag började få ont i halsen och såklart vaknade jag idag upp med både snuva och ont i halsen.

Men lät inte det hindra mig med att få i mig lite god mat tillsammans med pappa idag. Vi drog och käkade på en thailändsk restaurang på söder. Soppa med kyckling, champinjoner och kokosmjölk till förrätt, wokade räkor med grönsaker och cashewnötter till huvudrätt och pannacotta med hallonsås till efterätt. Gott! Men jag tyckte inte det var starkt nog, haha. Påminde lite om kinamat vilket var lite av en besvikelse. Har ni något tips på någon riktigt bra thairestaurang? Jag vill ha staark och icke försvenskad thaimat :)




Här är några bilder på vad jag åt i Thailand när jag var där augusti 2009. Bananpannkakor, muuums. Måste åka tillbaka dit, kanske i år?! Min bästa vän bor ju där nere sedan 6 månader tillbaka så det skulle inte vara fel att åka ner dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0