There's nothing like the first time

Hallå, hallå, hallå! Har haft min sista lediga dag idag och imorgon börjar det verkliga livet igen. Ska upp klockan 5 på morgonen och kommer inte vara hemma från skolan förrens kl 19 på kvällen. Undrar hur jag ska orka..

Idag spenderade jag i alla fall dagen med att sova länge, äta våfflor till frukost och gosa med pojkvännen. Vid middagstid drog jag iväg och åt på Libanesen med pappa och syster. Gott och määttande.

Har en vecka kvar av den här kursen, men om jag ska vara ärlig, så är jag inte helt säker på om jag ska fortsätta på programmet jag går på. Har lite funderingar på annat jag vill göra.. Men jag får se :)

En tallrik blandad med lite smått och gott från det libanesiska köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0