Somedays aren't yours at all, they come and go, as if they're someone else's days, they come and leave you


Yummy! Kommer inte ihåg vart jag hittade bilden här ovanför, men visst ser det gott ut? Grillad haloumiost med sallad. Syrran min gjorde förresten en jättegod maträtt häromdagen! Grillad + honungsglaserad halloumiost med couscous och paprika/chili sås och sockerärtor till det. Har tyvärr ingen bild på det, men ska prova på mig det själv någon dag.

Men nu blir det lite kvällsmat i form av en filtallrik med massa gott i och sedan måste jag sova! Jobb 8-13 imorgon, och idag sov jag till 11.30 så blir nog svårt att komma upp.. Blö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0