I won't be caught between something and nothing

Så himla skönt att sluta kl 12 idag. Jag är ju van att åka hem när det är mörkt ute.. Men nu är min studietid på Uppsala avslutad(?) eller i alla fall pausad. My gosh. Vad ska jag göra nu?!

Idag är det klassfest för att kursen är slut, men det blir inte av för mig. Blir för krångligt att ta sig hem efter och jag jobbar imorgon. Hade dock varit kul! Vet ju trots allt inte när jag ser mina kursare (som det så fint heter..) igen.

Idag blir det väl en ganska så lugn kväll för mig, men det gör inget för jag har verkligen ingen lust att röra mig ut i det kalla vädret. Uhh..


Försökte fånga en bild påväg till Uppsala imorse. Gick ju såådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0