Det kommer ordna sig, det gör det alltid, jo, det löser sig, så brukar allt bli, det kommer fixa sig till slut


Inte direkt världens piggaste Jessica som sitter bakom datorskärmen just nu.. men jag är glad. Imorgon har jag sista seminariet i Kostvetenskap A, och sedan tar jag ett uppehåll från pluggandet. Är inte helt hundra på om Kostvetarprogrammet är för mig, så ska ta ett uppehåll och fundera. Och kanske börjar jag igen, eller så hoppar jag av det här och hittar något i Stockholm. Det är ändå det jag helst vill. Nu ska bara veta vilket helvete det är att pendla sammanlagt 4 timmar varje dag från mig till Uppsala.

Har inga lektioner kvar efter imorgon som sagt, men har en omtenta nästa vecka som jag måste fixa, så blir lite plugg ett tag till, men inga föreläsningar. Kostvetenskap B, som skulle varit den kommande kursen, verkar vara en rolig kurs, men har som sagt tappat studielusten och vet inte riktigt vad jag vill.

Är ju fortfarande intresserad av kost och hälsa, men vi får se vart jag hamnar. Nu vill jag bara äta lite god mat och mysa med pojkvännen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0