15. Då tränar jag allra helst

Mina träningar är oftast på kvällen, och det är det jag är van vid sedan länge. Jag är ingen morgonmänniska, utan gör det mesta på kvällen. Har en träning i veckan, på lördagar kl 12, hur ofta kommer jag iväg till den? Inte ofta om jag ska vara ärlig, till och med 12 är för tidigt för mig!

Visst kan det vara skönt att träna när det är ljust ute, men jag har inte riktigt hunnit vakna till på förmiddagen för att orka träna. Nej, kvällsträningar passar mig bäst.

När det kommer till årstider så tränar jag allra helst på våren, man känner sig allmänt piggare och lättare i kroppen på något sätt, och man kan träna ute! Jag joggar aldrig på vintern, men så fort snön börjar smälta på riktigt så ska jag ut i joggingspåret :)

En rödhårig Jessica 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0