Sagan om vår kärlek kan bli verklig, kan bli sann om du älskar mig i tusen och en natt

I helgen hade vi en liten inflyttningsfest här i nya lägenheten med några vänner. Vi passade även på att ha ett tema för festen, för att göra det lite roligare. Temat var "Tusen och en natt".
Vi bjöd på hemmagjord falafel i pitabröd med hummus och lite andra såser och grönsaker och sedan en arabisk efterätt. Vi smyckade även hemma med massa kuddar på golvet, vattenpipa, ljus m.m för att göra det till en så bra arabisk natt som möjligt!
Det var tyvärr inte så jättemånga som kom utklädda, vilket vi verkligen ville att folk skulle göra, så det var lite tråkigt, men här ovanför ser ni i alla fall mig, min pojkvän och min syster som var utklädda :))

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Tycker att ni är jätte fina :)

Kul med tema på festen....

KRAMAR!!! B

2011-12-21 @ 09:02:50

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0