Love is just a word until someone comes along and gives it meaning


Låt oss börja med vad jag åt till frukost idag! Omelett med champinjoner, bacon, coctailtomater och gullök.

Har haft mycket att göra både igår och idag, igår var det Lucia firande i skolan med massa olika aktiviteter under dagen och sedan mys med klassen hemma hos Cornelia på kvällen, och idag har jag och pojkvännen städat och gjort rent hela lägenheten hela dagen. Är helt slut..

Tänkte fixa lite te och bullar efter allt slitande idag, det är vi värda här hihi, och sätta på någon film innan vi sover. Jag har bara en gymnastiklektion imorgon och sedan har jag lov!! :)) Så himla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0