God only knows why it's taken me so long time to let my doubts go, you're the only one that I want


Hello. Hade världens jobbigaste natt idag. Vaknade upp mitt i natten och trodde mitt huvud skulle sprängas. Hade en sån dundrande huvudvärk att jag inte kunde ligga ner eller sitta upp utan att gråta av smärta. Helt sjukt. Väldigt sällan jag har ens ont i huvudet, så förstod ingenting. Somnade till slut efter alvedon och vatten..


Jaja, annars så mår jag bra. Har bjudit hit Alicia på middag ikväll, så just nu står jag i köket och fixar med en god kycklingrätt och ska försöka baka ihop något gott också :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0