Seems like they never let each other go

Jag är så himla glad att jag äntligen har en dator som fungerar som den ska! Min gamla dator har nog gjort sitt. Idag fick jag något virus, och jag är inte säker på om den överlever det den här gången. Ska försöka fixa den en sista gång, för vill ändå ha kvar den för säkerhetsskull liksom..

Men annars då? Jobbat idag och jobbar imorgon. Imorgon blir det också att ta tag i lite skoluppgifter. Har tre uppgifter att göra, men har ganska lång tid på mig, men vill ändå få de gjorda! Det är ju roliga skoluppgifter för en gångs skull haha. Inte ofta man hade så på gymnasiet hehe. :)

Men nu ikväll ska jag bara lata mig och ha lite egentid. Imorgon och framåt är det bara allvar och ansvar som gäller. Ja, det är väl såhär det är att vara vuxen? ;)

Fick även det här fina datorfodralet igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0