Laughing and kissing, it's a match made in heaven

Ledig idag. Tog en lång sovmorgon till kl 12. Gymmade en timme under dagen. Tagit det lugnt. Inga måsten. Skönt! Har dock haft en dundrande huvudvärk hela dagen, och kom nyss på att jag inte har tagit en huvudvärkstablett under hela dagen(?!) . Jag tror inte det var så bra att sova såhär länge idag, men i helgen blir det upp tidigt till jobbet så jag passade på..

Har förresten fått min alldeles för tidiga födelsepresent idag! En minipc :) Asus EEE 1005PX.

Jag fyller ju år i december, men fick den nu för att jag har börjat skolan och behöver den till föreläsningar m.m. Tack så mycket kära mami

Kommentarer
Postat av: Anna

Snäll mamma du har! Grattis i förskott ;) tihii



kram

2010-09-04 @ 11:07:50
URL: http://fundersam.devote.se
Postat av: Jessica

:)



tack annaa :D kramar

2010-09-04 @ 22:31:17
URL: http://jessicalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0