It's all about you babe


Hej alla fina läsare! Haft en bra dag?

Jag sitter och kollar på Simpsons samtidigt som jag varvar det med lite plugg. Det är verkligen tufft att studera på universitetet, min första termin där och jag känner mig redan utmattad. Men det här ska jag klara!

Gäller bara att skapa någon slags balans mellan skola och allt annat man vill göra.

Jag är riktigt sugen på att ta mitt körkort! Hör du det papi? Ska försöka börja köra mycket mer än vad jag har gjort, och teorin ska jag börja satsa på stenhårt. Så fort jag har klarat av tentan bara.. Första teoripasset på körskolan avklarat, och jag visste redan allt de berättade. Men det är ju bara bra!

Jaha.. vardagslivet rullar på som sagt. 

Kommentarer
Postat av: karin

SÖT

2010-09-30 @ 19:15:25
URL: http://centralpacific.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0