Cuz I'm the only one who understands how to make you feel like a man







Min dag i Uppsala. Inget speciellt som har hänt idag än så länge, bara varit i väg till universitetet och haft två föreläsningar och nu kan man säga att jag är "ledig". Behöver inte åka till skolan igen förrens det är tenta.

Det är sjukt att jag inte har blivit frisk än. Hostar och hostar. Skönt att jag kan ligga och lata mig hemma i mer än en vecka iaf.. Måste bli frisk.

Jaja, blir mycket snack om skolan, men den tar ju över mitt liv just nu.. Så är det :)

Väntar just nu i alla fall på att pojkvännen ska komma hem efter sitt jobb, då blir det mys med idol och pussar.
Ha en fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0