Om du älskar mig kommer jag lämna dig, och om du lämnar mig kommer jag älska dig


Today: favoritringarna på och bortglömda blommiga leggins som jag hittade långt in i garderoben.

Jag lever tro det eller ej. Har gått upp vid 5-tiden tre dagar i rad nu. Men börjar vänja mig nu. Men imorgon har börjar jag senare, så får två timmars extra sömn. Woho! Sitter just nu och pluggar biokemi, ganska intressant faktiskt.. (?!).

Idag är det onsdag igen och då betyder det körkortsteori på körskolan. Sista lektionen, skönt. Sedan får jag börja ta tag i det själv mera! Körkortet ville jag egentligen ha i år, men tror det blir först nästa år pga tidsbrist. Buu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0