I guess that I am afraid to lose what I know about me and you





Några bilder från Polenresan i helgen! Älskar bilden med duvan hehe..

Polen var kul, även om det bara var några få dagar. Det blev släktmiddagar och intensiva shoppingdagar. Hittade lite fint, som jag ska visa snart :)

Jag är förövrigt helt slut (som vanligt), men nu har jag helg! Dock innebär det jobb fredag/lördag kväll och mycket plugg, så inte så mycket till helg tycker jag. Men pengar är bra, och en utbildning är också bra, så jag får försöka hålla mig positiv till allt, för då kanske jag orkar. Hehe. Men idag vill jag bara ta det luuugnt. Laga en god middag och mysa framför bra serier med pojkvännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0