I'll never leave you heartless

Istället för att sitta ute i solen som många nog har gjort i det här fina vädret idag, har jag suttit och övningskört med pappa hela dagen. Blev en tur till IKEA, där vi köpte lite smågrejer och sedan lunchade med en billig korv och glass. Körningen går hittils bra, klart man gör missar lite då och då, men jag har som sagt bara kört sex gånger och idag var första gången på motorvägen! Inte lika scary som jag trodde det skulle vara, men väldigt mycket att tänka på såklart. Imorgon ska vi ta en kortare biltur.

Skulle egentligen haft teorikurs idag, men den är inställd så får vänta tills augusti istället. Får bli att öva massa hemma och nere i körskolan med deras pärmar tills kursen börjar.

Nu ska jag njuta av eftermiddagssolen och äta jordgubbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0