Back from Africa!


Idag kom jag hem från Tunisien! Brun är jag och jag har haft det riktigt bra faktiskt. Förutom att jag åkte på en grym förkylning av något slag därborta redan andra dagen så har hostat som en tok. Är fortfarande lite sjuk, men förhoppningsvis går det över om någon dag..

Minst 30 plusgrader i solen så det var lagom varmt i havet och poolen! Vi hade ett all inclusive hotell så all mat och dricka ingick, rätt så skönt, men maten var bra vissa dagar och sämre andra dagar.

Shoppingen var inte alls bra tyckte jag, men ändå hittade jag lite smycken och en väska :)

Förutom att lata oss vid poolen och vid stranden badade vi massor, åkte fallskärm efter motorbåt på havet(sjukt kul!) och även fyrhjulingar i öknen (gryyyymt kul!).

Vi orkade inte åka till Sahara öknen, där de spelat in Star wars filmer, för det var för varmt och jag mådde inte så jättebra för att åka dromedar i 50 graders värme direkt.

Men har som sagt haft det riktigt skönt, men det blir nog ingen resa tillbaka till Tunisien. Dock är jag glad att jag äntligen har besökt Afrika :)

Mer bilder kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0