I'm yours

Ännu en skoldag avklarad! Trodde aldrig jag skulle komma upp klockan 5 på morgonen idag, men det gick ju galant! Dock var jag helt slut efter ett par timmar i skolan, och däckade direkt i sängen när jag kom hem..

Idag glömde jag ipoden, och att pendla sammanlagt fyra timmar utan musik är ju inte kul nånstans. Så nu ska jag fylla på den med massa nya och härliga låtar och aldrig glömma den igen..

Annars då? Ska försöka på lite minispa hemma. Känner att jag behöver friska upp mig lite efter en tung dag! Manikyr, pedikyr, b.u.s, och lite ansiktsbehandling kanske?

Åt en av mina favoriträtter till middag idag. Halloumiröra med paprika och spaghetti. Mumsmums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0