I was praying that you and me might end up together

Har haft en underbar helg tillsammans med pojkvännen min.

I fredas fixade vi kräftskiva, och åt massa kräftor med fina vänner. Lördagen spenderades som barnvakter åt världens sötaste småbröder till pojkvännen. Pizza och massa film. Inget speciellt idag, men galet mysig dag ändå.

Imorgon åker jag till Polen ett par dagar! Som jag har längtat! Den här gången blir det till Sopot. Sol, bad, shopping och släktträffar. Åker med systern min som sällskap. Kommer inte blogga något därifrån, måste verkligen koppla av!

Nu ska jag packa väskan, lägga in nya låtar på ipoden, äta lite kvällsmål, och sedan bloggar jag lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0