Give your dreams the wings to fly, you have everything you need, if you just believe

Efter att nästan ha missat filmen på grund av köer i trafiken, kom vi in på bion och jag visste från början att det här inte var en film för mig. Vissa saker var kul, andra bara helt överdrivna. Kan inte sista Harry Potter filmen komma ut på bio snart så jag kan sitta där trollbindad framför skärmen? Längtar! :)

I alla fall så sitter jag nu hemma ensam framför skärmen, men imorgon ska jag ju upp och jobba! Gäller att vara pigg, även om det bara är 3 timmars jobb imorgon också.

Så vad ska man hitta på när man har egentid såhär en lördaskväll? Dricka en kopp te och se ett par avsnitt av True Blood låter bra i mina öron. Så så får det bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0