Baby, I will always love you

Tänkte börja med att visa min nya jumpsuit som jag köpte på Ginatricot på rean för någon vecka sedan!

Jag tycker den är skitskön och snygg! Hihi.

Just nu sitter jag och njuter av ett glas Coca cola efter en stressig jobbhelg. Men har inte bara jobbat under helgen, utan har hittat på massa annat skoj!

Nu är jag ledig ett ganska långt tag framåt! Inget jobb så långt ögat kan nå. Skönt! Nu kommer jag kunna ta tag i allt som man annars gör, bland annat övningsköra och träna hårt. Även en resa till Polen är inplanerad nu i augusti (vart försvann juli?!).

Yes. Helgen ska avslutat i pojkvännens sällskap, och kanske med ett biobesök. Inception? Trollkarlerns lärling? Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Alicia

jättebra bild!!

2010-08-01 @ 21:32:50
Postat av: Jessie

tack ali :)

2010-08-02 @ 14:41:11

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0