Baby there's something about you that I can hold on to, I'm gonna hold on to that





Inte mycket uppdatering senaste dagarna, har helt enkelt haft bättre saker för mig. Våren är ju här!

Men den här helgen har varit awesome.
Fredagen spenderades hemma med pojkvännen och en asgod middag med entrecote, hemmagjorda pommes frites och bearnaise sås. Och min hemmagjorda smulpaj med blåbär och vaniljvisp. Hur gott?

Lördagen blev det dubbeldate med biobesök. Vi såg filmen Kick-ass. Riktigt rolig och bra film. Jag garvade skitmycket, så den är verkligen sevärd. Se den nu!!

Idag, söndag har jag suttit ute och solat (såå skönt) och sedan blev det bowling med pojkvännen och hans vänner och för att avsluta dagen med en fika på Wayne's.

Hoppas ni som jag, har haft en riktigt bra helg.

Kommentarer
Postat av: Nett

fina du

2010-04-18 @ 18:06:11

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0