Thailand!!

För några timmar sen landade jag i Thaiand, efter en hemsk flygresa med turbulens, fulla passagerare och ingen sömn. Men nu är jag hemma hos Emilie i Pattaya, och vi har redan badat i den privata poolen och solat! Jag har redan fått lite färg!! Jag är dock jättetrött, för har inte sovit på över ett dygn nu.. men det ska jag ta igen senare. Idag ska vi till stranden, och senare också till ett shoppingcenter! Najs najs najs! Jag lägger upp bilder lite senare, hoppas ni har det bra i Sverige, för jag har det toppen i Thailand!


Kommentarer
Postat av: Barbara

Hej Jessi!

Tack att du smsade inatt. Skönt att du är framme:)

Du måste sova ut!!! Drick ordentligt och ha kul.

Många kramar och hälsa alla!

Mamma

2009-08-02 @ 11:21:44
Postat av: sis

Hey Jessie!

usch visst är det hemskt att flyga? Ha det bra och njut! Mejlar dej idag eller om nån dag, puss

2009-08-02 @ 11:29:06
URL: http://liketodayneverhappened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0